Αντώνης Κούλαλης


O "πράσινος" Σοφοκλής Πιλάβιος...

| 22 Σχόλια
Ο Πιλάβιος είναι ένοχος στην συνείδηση της κοινής γνώμης για την κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου! Όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι φίλαθλοι έχουν αντιληφθεί τον "αμαρτωλό΄" ρόλο της ΕΠΟ! Έπρεπε εδώ και ΄πολύ καιρό ο Πρόεδρος της να έχει παραιτηθεί!

Ο άνθρωπος που έπικαλούνταν για μάρτυρα οι τραμπούκοι παράγοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου στην υπόθεση με τα στημένα παιχνίδια! Ο άνθρωπος που "έκλεισε" την ΕΠΟ όταν βρέθηκε σε αδιέξοδο στην προσπάθεια ανεύρεσης τρόπου επιστροφής του ΟΦΗ στη SL! Ο άνθρωπος που επέτρεψε και πολλές φορές επέβαλε την καταστρατήγηση νόμων και κανόνων για την εξυπηρέτηση  συμφερόντων ημετέρων (ο Αστέρας Τρίπολης είναι η μοναδική ομάδα που έπαιζε αγωνιστικά και παρέμεινε στην κατηγορία)!O άνθρωπος που απένειμε το Κύπελλο Ελλάδας σε μια ομάδα που λογικά δεν έπρεπε να παίζει καν στη SL και μάλιστα μετά από έναν ντροπιαστικό επεισοδιακό αγώνα που δεν τελείωσε ποτέ! Ο άνθρωπος που στα περισσότερα ελληνικά γήπεδα φωνάζουν συνθήματα και σηκώνουν πανό με αιχμηρότατες αναφορές στο πρόσωπο του! Ο άνθρωπος που δεσμεύτηκε για την "κάθαρση" του ελληνικού ποδοσφαίρου και από τότε αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη μπόχα και δυσωδία.

Ως φίλαθλος του Ηρακλή ζητάω μεμονωμένα ταπεινά συγνώμη για το πανό που αναρτήθηκε στο Καυτατζόγλειο από το παιδί του και μόνο από το παιδί του. Γιατί τα παιδιά είναι αθώα και ιερά, όποιος κι αν είναι ο πατέρας τους. Αλλά εύχομαι κάποτε μεγαλώνοντας να αποκτήσει την προσωπικότητα και το σθένος να κρίνει τον βίο και την πολιτεία του πατέρα του Σοφοκλή Πιλάβου στην προεδρία της Ε.Π.Ο.

Να τον ρωτήσει προσωπικά και να μάθει "γιατί μπαμπά σε βρίζανε στα γήπεδα της Ελλάδος?" και το πιο σημαντικό ερώτημα που θα πρέπει να του θέσει είναι "γιατί μπαμπά δεν είχες την ευθιξία να παραιτηθείς?".

Αν το παιδί του με ρωτούσε εμένα προσωπικά "γιατί αυτοί οι άνθρωποι που ανήρτησαν το πανό αναφερόταν σε εμένα?", θα του απαντούσα "πως δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ αυτό" αλλά θα του επισήμανα πως αυτούς τους ανθρώπους οι αποφάσεις της ΕΠΟ που προίσταται ο πατέρας του, "δολοφόνησαν" άδικα την αγάπη τους, την ιδέα τους, τον ΗΡΑΚΛΗ τους και θα του εξηγούσα πως ΄"όταν σκοτώνουν άδικα κάτι που αγαπάς, το συναίσθημα επικρατεί της λογικής και η οργή που προκαλεί η απόγνωση είναι ανεξέλεγκτη".

Κλείνοντας τη συζήτηση μας θα του υπενθύμιζα σημειολογικά ότι ο πατέρας του κατείχε ένα θεσμικό αξίωμα σε ένα κράτος και σε ένα πολιτικό σύστημα που κατέστρεψε χιλιάδες οικογένειες, κατήργησε αναφαίρετα δικαιώματα κατακτημένα με αγώνες και θυσίες και αποτέλεσε το νεκροθάφτη των ονείρων χιλιάδων  νέων ανθρώπων.

Ότι έκαναν στην ΕΛΛΑΔΑ τα ξένα και ντόπια συμφέροντα έκαναν και στον ΗΡΑΚΛΗ τα διαπλεκόμενα συμφέροντα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Τον "έθαψαν ζωντανό", η μέγιστη μακαβριότητα.

Αλλά και οι πολιτειακοί παράγοντες για την ΕΛΛΑΔΑ και οι αθλητικοί παράγοντες για τον ΗΡΑΚΛΗ,δεν "μέτρησαν" την κοινωνική αντίδραση στην αδικία και δεν σκέφτηκαν ότι μπορεί πολύ σύντομα  οι εξελίξεις να τους ξεπεράσουν...

Όσα έγιναν πριν λίγο καιρό στην παρέλαση, όπου τελικώς ο λαός έκανε παρέλαση για τον λαό, ήταν η αρχή για την σύνθεση ενός νέου ελπιδοφόρου κοινωνικού παζλ για ένα κόσμο δικαιότερο και σε αυτό τον κόσμο οι σύλλογοι με κοινωνικούς αγώνες και ιστορία όπως ο ΗΡΑΚΛΗΣ, θα έχουν πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο.

Γιατί οι αξίες και οι ιδέες δεν πεθαίνουν ποτέ.

22 Σχόλια

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά

Σήμερα γιορτάζουμε όλοι εμείς οι Ηρακληδείς Κλείσαμε τα 103 και μπαίνουμε στα 104 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας
Παρουσία πολυποίκιλη και άξια θαυμασμού.
Με μεγάλες επιτυχίες σε όλα τα είδη του ατομικού και ομαδικού αθλητισμού. Γιορτάζουμε την συνέχεια και την συνέπεια ενός σωματείου, που έχει καλλιεργήσει και αναθρέψει πρωταθλητές του στίβου των αγωνιστικών χώρων και του στίβου της ζωής. Γιορτάζουν πολλά άξια στελέχη της πόλης μας και της Ελλάδος γενικότερα. Γιορτάζει η πόλη μας η Μακεδονία μας. Σήμερα γιορτάζουν τα παιδιά μας και όλοι όσοι έχουν μέσα στη καρδιά τους αυτό το μεγάλο και ιστορικό σωματείο. Σήμερα που Η επιχείρηση που λέγεται Ηρακλής έχει πέσει έξω, σήμερα που το χρήμα που έχει μπει και έχει βγει από τον Ηρακλή μας, έχει κάνει όλο τον κόσμο να μην σκέφτεται να μένει απαθείς και να παρακολουθεί την "ιδέα" να μετατρέπεται σε λογιστικά νούμερα. Ο Ηρακλής μας είχε γεννηθεί από εξέχουσες προσωπικότητες της κοινωνίας της Θεσσαλονίκης το 1908. Οι συνιδρυτές αυτοί αποτελούνταν από Ιατρούς εμπόρους καθηγητές με ονόματα και επώνυμα με πρόσωπο στη τοπική κοινωνία. Η σύνοδος αυτών των πρωτοπώρων και όλος ο λαός που ακολούθησε έδωσαν μια υπόσταση στο σύλλογο ένα σώμα και ένα πρόσωπο μια αύρα και αργότερα ένα παρατσούκλι " ΓΡΙΕΣ". Δεν είναι κακό το αντίθετο μάλιστα δείχνει ότι το σωματείο ήταν ένας ζωντανός οργανισμός κατ' αυσίαν σαν έναν ανθρώπινο οργανισμό με το κεφάλι το κυρίως σώμα και τα άκρα. Με το πέρασμα των χρόνων αυτό το σώμα το εξελίξαμε και το ντύσαμε με ρούχα, τα ρούχα αυτά είχαν τσέπες, μεγάλες , μικρές φαρδιές, στενές φανερές, κρυφές διάφορα είδη όλα όμως με το ίδιο ελάττωμα " Τρύπιες" . Με τόσες τσέπες οι παράγοντες του σωματείου μετ εξελίχθηκαν από ιατρούς και καθηγητές σε λιανεμπόρους, μεγιστάνες τραγουδοποιούς, τροβαδούρους, λογιστές νυχτόβιους, καφενόβιους άεργους και άνεργους. Πλέον δεν ψάχνουμε για πνευματικούς ηγέτες αλλά για οικονομικούς ....μουσάτους, πουράτους ...μαφιόζους ...Υπερβόριους αλλά και Νότιους. Δεν μας νοιάζει το ποιόν του Γαμπρού αρκει αυτός να είναι φραγκάτος, διότι είμαστε σίγουροι ότι με το που του κάτσουμε θα μας γεμίσει με χρυσάφι ....Γκόμενες περιφερόμενες γίναμε εμείς το σώμα και το κεφάλι του Ηρακλή. Το πρόσωπο το καλύψαμε με κουκούλες, τα χέρια μας τα γεμίσαμε με κάθε λογής όπλα και ξαμολυθήκαμε. Κάνουμε "πάρτυ" κάθε κυριακή σε όποιο γήπεδο κι αν παίζουμε τα πάρτυ περιλαμβάνουν Μπύρες, ρετσίνες μαρουλόφυλλα και σκόνη ...πολλή σκόνη. Από την άλλη υπάρχει η Λερναία Ύδρα με τα μπλέ πιλίκια ένα κόβεις δέκα βγαίνουν ...στη μέση όλων αυτών βρίσκονται μερικοί ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλου, άνθρωποι που κρατάν ακόμα το κεφάλι ψηλά, που σκέφτονται που θέλουν να έχουν μια καλύτερη ζωή και που αναπόσπαστο κομμάτι αυτής είναι ο Ηρακλής. Δεν είμαστε με κανέναν δεν είμαστε ενάντια κανενός. Είμαστε με τη ζωη και τη χαρά αυτής. Είμαστε με την πνευματική επιτυχία και πλήρωση. Θέλουμε να έχουμε την ψυχή μας γεμάτη και θέλουμε να ξαναδώσουμε στον Ηρακλή μας πάλι ένα πρόσωπο και ένα βλέμμα, καθαρό, κρυστάλινο. Όπως παλιά....Ηρα έτσι απλά .

Ο Ηρακλής μας είμαι σίγουρος πώς θα καθαρίσει τον κόπρο της οικίας του.

Χρόνια πολλά Ηρακλαρα μου... Χρόνια πολλά με τα ιδεώδη που περιγράφεις να αποτελέσουν κάποια στιγμή και πάλι σημείο αναφοράς του ιστορικού και μεγάλου ΗΡΑΚΛΗ, γιατί κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ακόμη και τώρα, τι σημαίνουν αυτά τα επτά γράμματα.

Καλημερα Αντωνη ο ΗΡΑΚΛΗΣ πιστευεις οτι χρειαζεται εναν σοβαρο επενδυτη τον οποιο πρεπει να στηριξουν ολοι φιλαθλοι και οπαδοι αποστασιοποιημενοι και μη. Ποιος ομως σοβαρος επενδυτης θα επενδυε χρηματα σε ενα τοσο βρωμικο και σαθρο ελληνικο ποδοσφαιρο.Και τονιζω το σοβαρος γιατι οτιδηποτε αλλο το ειδαμε.Ολα στηνονται στον βωμο του χρηματος και ο μονος που θα μπορουσε ν ασχοληθει δεν πρεπει να ξεχωριζει απο τους αλλους για να τον παιζουν στα παιχνιδια κατω απο το τραπεζι. Ο Ηρακλειδεας κουραστηκε απογοητευτηκε και αποχωρησε ισως γιατι δεν αντεχε να βλεπει οσα εκαναν στην ομαδα του οι σωτηρες των παρελθοντων ετων. Ο Ηρακλειδεας εχασε την πιστη και την εμπιστοσυνη . Ο Ηρακλειδεας ειναι δεσμιος φαντασματων του παρελθοντος και δεν μπορει ν απαγκιστρωθει απο αυτα.Αυτο ομως που πρεπει να προσεξει και να διαφυλαξει ο Η ρακλειδεας ειναι την περιουσια του αν την χασει και αυτην χαθηκε.
Τότε, μάλλον χάθηκε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΤΩΝΗ
ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΞΑΦΝΙΑΣΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΔΕΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΩ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ.
ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙ.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ για να βρει το δρόμο του χρειάζεται ένα σοβαρό επενδυτή και στήριξη του από όλο τον κόσμο και κυρίως από τον αποστασιοποιημένο.

Γεια σου φίλε μου Αντώνη.

Η δικιά μου άποψη στα θέματα που αφορούν τους αθλητικούς συλλόγους είναι η εξής: Στην Ελλάδα κυριαρχεί η άποψη,γιατί εμένα και όχι αυτόν ή και αυτόν! Όταν θα πάψουμε να σκεφτόμαστε και να λειτουργούμε έτσι είμαι σίγουρος πως θα γίνουμε καλύτεροι.Οι άνθρωποι,το ποδόσφαιρο,και το σύστημα είναι και παίζεται συγκεκριμένα,ο παρανομαστής είναι πάντα ο ίδιος.Οπότε φίλε Αντώνη πρόσέχεις τις κινήσεις σου σαν Ηρακλής,δεν κάνεις ανοίγματα τρελά...γιατί απλά δεν έχεις τις αβάντες του δυνατού!Γιατί μετά ψάχνεις και τα ηθικά δίκια σου, να τα προσθέσεις στις αδυναμίες και τα λάθη σου με αποτέλεσμα,να βλέπεις το δέντρο και να χάνεις το δάσος.
Eγώ συμφωνώ σε ολα αυτά μαζί σου. Αλλά πες τα και στους θερμόαιμους πως η βία δεν οδηγεί πουθενά!

ΦΙΛΕ ΥΖΕΡΜΑΝ ....

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ

ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΚΑΙ "ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ" ΤΟΝ

ΗΡΑΚΛΗ...

ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ

ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΚΕΙ "ΜΕΣΑ" ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ.

Καλέ μου ΝΑΝΙΤΟΝ αποκάλυψε εσύ εδώ ανώνυμα αυτούς που προσπαθούν να καλύψουν. Γιατί προσωπικά θεωρώ δολοφόνους του ΗΡΑΚΛΗ όλους όσους ανέλαβαν πρόεδροι - μεγαλομέτοχοι μετά τον Θεοδωρίδη με αποκορύφωμα την διοίκηση Τάκη που φλόμωσε τον κόσμο στο ψέμα. ¨οπως επίσης προσωπικά ναρωτιέμαι πως η Πολιτεία επιτρέπει σε ασύδοτους παράγοντες να διοικούν μια ποδοσφαιρική ανώνυμη εταιρία και δεν τους τιμωρεί γαι ατ εγκλήματα τους. Θα μου πεις η οικογένεια του ΗΡΑΚΛΗ γιατί δεν τους πηγαίνει στα δικαστήρια? Αυτό είναι και δικό μου ερώτημα, αν και πιθανολογώ ότι είναι δύσκολο να παρουσιαστούν απτές αποδείξεις, ακ και κάποια πράγματα είναι εξόφθαλμα. Αλλά επιμένω ότι και η Πολιτεία έχει ιερή υποχρέωση να διώκει τους παρανομούντες.

Καλησπέρα Αντώνη. Αλήθεια πιστεύεις πως για ότι έγινε μόνο Πιλάβιος φταίει ή από πίσω του είναι και κάποιος-οι άλλοι είναι?Υπάρχουν και πολλά αναπάντητα ερωτήματα από την πλευρά διοίκησης του Ηρακλή.
Ο Πιλάβιος με τις αποφάσεις της ΕΠΟ -και μόνο για τον Ηρακλή- συνέβαλε τα μέγιστα στην πραγματοποίηση των σχεδίων των διοικήσεων εφιάλτες - φαντάσματα του ΗΡΑΚΛΗ. Είναι ξεκάθαρο

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΗΡΑΚΛΑΚΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝΕ Κ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΡΕΛΑ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ "ΣΟΥΤΑΡΟΥΝΕ ΟΛΟΥΣ" ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ ΚΥΡ-ΠIΛΑΒΙΟ!
ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ Κ Η ΣΑΛΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ!
ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ
ΦΑΝΕΖΙ!
Επιμένω κατανοώ αλλά δεν συμφωνώ. Έτσι ΄χανουν το δίκιο τους έναντι της κοινής γνώμης.

Καλημέρα σε όλους.

Αγαπητέ Αντώνη,
ότι ο Πιλάβιος είναι λίγος για τη θέση που κατέχει το έχουμε καταλάβει. Ότι οι αποφάσεις που έχουν πάρει τα όργανα της ΕΠΟ είναι άδικες κι αυτό το καταλάβαμε. Ότι διαπράγχθηκαν εγκλήματα κατά του ΗΡΑΚΛΗ κι αυτό το εμπεδώσαμε. Αυτό που δεν μπορούμε να καταλάβουμε είναι γιατί συνεχίζετε όλη αυτή την πολεμική απέναντί τους. Τι λογική έχει; Υπάρχει περίπτωση να πάρουν πίσω τις αποφάσεις τους; Όχι. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν συγγνώμη για αυτές; Ούτε να διανοηθείς κάτι τέτοιο. Προς τι λοιπόν όλα αυτά; Το μόνο που καταφέρνεις είναι να χάσει ο ΗΡΑΚΛΗΣ την έξοθεν καλή μαρτυρία που είχε μέχρι σήμερα σε φιλάθλους και οπαδούς άλλων ομάδων. Σηκώνεις ένα πανό, κατάπτυστο στο σύνολό του, σε παιχνίδι Δ΄Εθνικής για να το δει ποιος; Οι 4.000 που μαζεύτηκαν για να χειροκροτήσουν τα παιδάκια; Αφού τηλεοπτική μετάδοση δεν υπάρχει σε παιχνίδια αυτής της κατηγορίας. Άντε να δείξει φάσεις το europe1, το TV100, το euro κλπ. Ε και τι έγινε; Μόνο Θεσσαλινικείς θα τα δουν και κάποιοι απ' τα περίχωρα. Τα πλάνα που είδαμε στην τηλεόραση από ερασιτεχνική κάμερα ήταν. Πρέπει να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα και δυστυχώς δεν είστε καθόλου καλοί σε αυτό. Όπως πήγατε κοιμώμενοι τον ύπνο του δικαίου να πάρετε αδειοδότηση και πήρατε κάτι άλλο έτσι και τώρα πάτε σε μια κατηγορία που πέφτουν κορμιά με παιδάκια 16 - 17 χρονών που αντί να τους τονώσετε την ψυχολογία με την υποστήριξή σας εσείς φροντίζετε να κάνετε μανούρες που μόνο αποτέλεσμα έχουν την τιμωρία της ομάδας. Κι όταν βρεθεί ο ΗΡΑΚΛΗΣ στον πάτο με τι ψυχολογία θα παρατάνε το σχολείο τους και το μέλλον για να τρέχουν στα κορφοβούνια και τις πεδιάδες της Δ΄ Εθνικής;
Προσαρμοστείτε πριν είναι αργά. Αφήστε τις μανούρες, τα πανό, τις διαμαρτυρίες και όλα αυτά τα γραφικά και συσπειρωθείτε πριν είναι αργά. Γιατί ούτε μονιασμένοι μεταξύ σας δεν είστε. Μήπως και σ' αυτό φταίει ο Πιλάβιος; Γιατί όπως έγραψε κάποιος στο blogg "Είπα και έγραψα επανειλλημένως ότι τον ΗΡΑΚΛΗ τον διέλυσαν από μέσα". Τώρα πως γίνεται ο ίδιος σε φανταστική συνομιλία με το γιο του Πιλάβιου να γράφει ότι " οι αποφάσεις της ΕΠΟ που προίσταται ο πατέρας του, "δολοφόνησαν" άδικα την αγάπη τους, την ιδέα τους, τον ΗΡΑΚΛΗ τους" είναι άλλη μεγάλη κουβέντα.

Καλημέρα σε όλους.

ΥΓ. Ο κομμουνισμός σε ΕΣΣΔ και λοιπά κράτη ανατολικού μπλοκ μας άφησε χρόνους. Ο σοσιαλισμός του ΠΑΣΟΚ πήγε από εκεί που ήρθε. Είναι που ιδέες και αξίες που συνθέτουν ένα νέα κοινωνικό παζλ δεν πεθαίνουν ποτέ. Ίσως η νέα αξία "ντου από παντού" που οδήγησε τον κόσμο στις εξέδρες των παρελάσεων να είναι απαρχή μιας νέας κοιωνικής επανάστασης; Λες να πετύχει αγαπητέ Αντώνη; Οψόμεθα.

Ο Πιλάβιος ανέλαβε να διεκπαιρεώσει την κηδεία. ΥΓ. Σίγουρα προτιμώ τις λαικές αντιδράσεις από την αιχμαλωσία της χώρας και την εκτέλεση των πολιτών της απο το ΔΝΤ.

Αγαπητέ κ.Κούλαλη,
Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι σάπιο, πολύ βρώμικο και δεν αξίζει κανείς να ασχολείται.
Αν φύγει ο Πιλάβιος θα αλλάξει κάτι ? Θα έρθει μήπως κάποιος αξιόλογος ?
Προσωπικά έχω αηδιάσει με την κατάσταση και έχω πάψει να ασχολούμαι με το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Κέρδισα πολύ χρόνο και βρήκα την ηρεμία μου. Το ίδιο προτείνω και για εσάς.

Σας παραπέμπω σε ένα αξιόλογο άρθρο :

http://antikleidi.wordpress.com/2011/08/21/apoxifootlball/

Θυμίζω και δήλωση του Πιλάβιου πριν μερικούς μήνες :
"«Σήμερα καλώ όλους να διαλέξουν τι ποδόσφαιρο επιθυμούν. Αυτό των μπράβων, των πλαστογράφων, των ψευτών, των χουλιγκάνων, των παρωχημένων αντιλήψεων, των συναλλαγών κάτω από το τραπέζι, της εξάρτησής από τους πολιτικούς που το εκμεταλλεύονται, των στημένων αγώνων, της βίας και των απειλών; Ή αυτό που προτείνουμε εμείς; Ενα ποδόσφαιρο στηριγμένο σε θεσμούς και κανόνες, σε αξιοπιστία, ηθική, και αξιοκρατία;»."
O κος Πιλάβιος διάβασε λάθος το κείμενο. Η φράση "αυτό που προτείνουμε εμείς ακολουθούσε τη φράση "τι ποδόσφαιρο προτείνουμε εμείς και προηγείτο της φράσης "αυτό των μπράβων, των πλαστογράφων, των ψευτών κλπ". Είδες ένα συντακτικό λάθος τι παρανόηση προκάλεσε???

ΑΝΤΩΝΗ Η ΜΟΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΚΥΒΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΟΚ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.ΑΡΕ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΑΚΟΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ.

Θα αρχίσουμε πάλι την θεωρία με τα άρματα? Θα μας οδηγήσει κάπου?

αντωνη
η θεσσαλονικη χρεωκόπησε ποδοσφαιρικά το έλεγες στο προηγούμενο άρθρο σου.Οπότε μην περιμένεις να αλλάξει τίποτα.
γιαννης
H Eλλάδα χρεωκόπησε πολιτικοοικονομικά, οπότε τι κάνουμε? Φεύγουμε μετανάστες ή μένουμε και αγωνιζόμαστε για να αλλάξουν τα πράγματα?

Aντώνη μου αρεσει αυτο το κοινωνικο παζλ που αναφερεις! Πότε θα ολοκληρωθεί?
Όταν η υπομονή μας ξεπεράσει τα όρια της!

θεωρώ ότι μπροστά σε όσα συμβαίνουν στην πολιτική και κοινωνική ζωή της χώρας μας,πολύ μικρή αξία θα είχε να γράψω κάτι για το ποδόσφαιρο,γι αύτο και σας παραθέτω το παρακάτω κείμενο.Διαβάστε το και προβληματιστείτε και εσείς.

Η δημοκρατία έχει τρία κύρια γνωρίσματα. Τα τρία γιώτα. Ισοκρατία, Ισηγορία και Ισονομία.
Ενα πολίτευμα που δεν έχει τα χαρακτηριστικά αυτά, δεν μπορεί να ονομαστεί δημοκρατία.
Εχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε αν το σημερινό πολίτευμα της Ελλάδας έχει τα τρία αυτά γνωρίσματα...

Ισοκρατία σημαίνει ίση δύναμη της ψήφου για όλους τους πολίτες. Ισα πολιτικά δικαιώματα. Σήμερα, στη χώρα μας, θα μπορούσε κανείς να πει ότι υπάρχει ισοκρατία, αφού η ψήφος των πολιτών έχει την ίδια ισχύ με την ψήφο των πολιτικών. Όταν βέβαια ψηφίζουν ψηφοφόροι που δεν ανήκουν στο εκλογικό σώμα, ή αγοράζονται ψήφοι άλλων ψηφοφόρων, η ισοκρατία παύει πλέον να ισχύει. Οι κακές γλώσσες ανέφεραν κατά καιρούς παρόμοια περιστατικά, αλλά εγώ δεν ξέρω τίποτα, οπότε θα πρέπει να δεχθώ ότι ισχύει.

Ακόμα όμως και εαν δεχθούμε την ύπαρξη ισοκρατίας, δεν μπορεί να μην αντιληφθούμε την πλήρη ανυπαρξία ισονομίας και ισηγορίας.

Ισονομία σημαίνει ισότητα των πολιτών απέναντι στους νόμους η οποία προφανώς δεν υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα, αφού ο νόμος περι ευθύνης υπουργών και η βουλευτική ασυλία την αναιρεί, ενώ τα παραδικαστικά κυκλώματα και το άρρωστο κομμάτι του δικαστικού σώματος μόνο ισονομία δεν εξασφαλίζουν.

Ισηγορία είναι το δικαίωμα που έχουν όλοι οι πολίτες να αγορεύουν στην Εκκλησία του Δήμου .

Σήμερα, που ο λαός αποφασίζει σε επίπεδο εθνικό, το βήμα στην εκκλησία του δήμου είναι η τηλεόραση. Είναι ο μόνος τρόπος να απευθυνθεί κανείς σε όλους τους Ελληνες και είναι μακράν το πιο δυνατό μέσο επικοινωνίας. Σήμερα όμως, αν καταφέρει να ανέβει κάποιος στο βήμα και εκφράσει απόψεις αντίθετες με τις επιθυμίες της ολιγαρχίας, θα δεχθεί αμέσως επίθεση από παπαγάλους δημοσιογράφους και τους κόρακες καθηγητές που καραδοκούν, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να τον γελοιοποιήσουν και να τον παρουσιάσουν ως γραφικό καταστροφολόγο. Το βήμα σήμερα είναι πλήρως ελεγχόμενο. Αν δεν τα καταφέρουν οι παπαγάλοι και οι κόρακες, υπάρχει και το διαφημιστικό διάλειμμα, ενώ σαν έσχατη λύση η διακοπή της εκπομπής.

Αν στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε μια ομάδα ανθρώπων γύρω από το μάρμαρο που λεγόταν βήμα και δεν επέτρεπε να μιλήσει κανείς άλλος εκτός από αυτούς που εκφράζουν τις δικές τους απόψεις και γελοιοποιούσαν κάθε άλλον πολίτη που προσπαθούσε να μιλήσει ή και τον κατέβαζε με τη βία από το βήμα, σήμερα δε θα μιλούσαμε για την αρχαία Ελληνική δημοκρατία. Θα μιλούσαμε για ένα ολιγαρχικό πολίτευμα το οποίο έλεγχαν οι λίγοι που έλεγχαν την πρόσβαση στο βήμα.

Σήμερα συμβαίνει ακριβώς αυτό, αλλά το πολύ χαμηλό επίπεδο πολιτικής παιδείας μας δε μας επιτρέπει να το αντιληφθούμε.

Διότι σήμερα δυστυχώς, το πολίτευμα είναι ολιγαρχικό. Λίγοι εκλεκτοί, αυτοί που εξυπηρετούν πιο δουλικά τα συμφέροντα των ισχυρών, έχουν πρόσβαση στο βήμα. Απλώς οι ολιγάρχες ονομάζουν το πολίτευμα δημοκρατία για να κοιμόμαστε ήσυχοι. Η ελίτ μας παραχώρησε μερικά δημοκρατικά δικαιώματα (όπως το δικαίωμα να γράφω αυτά που γράφω χωρίς να κινδυνεύει - προς το παρόν - η ζωή μου) τα οποία μπερδεύουμε με τη δημοκρατία. Αδυνατούμε να αντιληφθούμε ότι είναι άλλο πράγμα το πολίτευμα της δημοκρατίας και άλλο πράγμα τα δημοκρατικά δικαιώματα.

Το σύνταγμα μας δίνει το δικαίωμα του "εκλέγειν" και του "εκλέγεσθαι". Το πρώτο το έχουμε και το ασκούμε. Το δεύτερο, το έχουμε θεωρητικά, αλλά χωρίς πρόσβαση στο βήμα δεν το έχουμε. Και τα νέα κόμματα δεν εμφανίζονται στο βήμα. Μόνο τα παλιά, γνωστά και αξιόπιστα Υπηρετείς και ανεβαίνεις. Βγαίνεις από το μαντρί και σε τρώει ο λύκος. Οι μέτριοι υπηρετούν τα συμφέροντα της ελίτ καλύτερα από τους άριστους. Γι αυτό, οι κομματικοί μηχανισμοί, γεμάτοι από συμφεροντολόγους και τυχοδιώκτες, απωθούν τους άξιους από την ενασχόληση με τα κοινά, φιλτράρουν τους μέτριους και τους δουλικούς, τους προωθούν και μας τους εμφανίζουν κάθε τέσσερα χρόνια για να διαλέξουμε τι χρώμα υπαλλήλους της ελίτ θα ψηφίσουμε. Το ολιγαρχικό σύστημα διαθέτει όλα τα χρώματα και οι αποχρώσεις. Βαθύ μπλέ, σκούρο πράσινο, πράσινο λαχανί, μαύρο, κόκκινο, ροζέ. Διαλέγεις και παίρνεις. Οτι και να πάρεις, έτσι κι αλλιώς το ίδιο είναι.

Αυτούς που μας κυβερνάνε, τους επιλέγουμε, αλλά τους επιλέγουμε μεταξύ των ανίκανων που έχουν φιλτραριστεί στους κομματικούς βόθρους. Η κομματοκρατία έχει ποτίσει ολόκληρη τη χώρα από άκρη σε άκρη, σε όλες τις εκφάνσεις της δημόσιας ζωής για να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των λίγων. Και αυτόν τον τρόπο λήψης αποφάσεων, μας τον εμφανίζουν σαν τον μόνο τρόπο να καθορίσουμε τα κοινά.
Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι.

Υπάρχει και η Δημοκρατία.
H Δημοκρατία είναι μια μέγιστη αξία την οποία αναιρεί η εξουσία.

ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ....
'''To πανό ήταν και στον αγώνα της προηγούμενης αγωνιστικής αλλά το παιχνίδι διεξήχθη, ο ΗΡΑΚΛΗΣ ήταν η μόνη ομάδα που δεν την δόθηκε χρόνος για μεταγραφές και η αμαρτωλή ΕΠΟ τον υποχρέωση να αγωνιστεί με παιδάκια με κίνδυνο ακόμη και της σωματικής τους ακεραιότητας, όλα αυτά είναι τυχαία? Δεν νομίζω.'''

ΑΝΤΩΝΗ ...ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΝΟ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΟ-ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ -ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΠΑΣΑΝ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ...
ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΕΝ ΧΟΡΩ ΜΕΤΑ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ
ΗΤΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΥΣΙΝΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ---ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ--Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ....
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΔΕΜΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ .....

ΥΓ..ΚΑΙ ΝΕΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ...

"Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΕΧΕΙ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ"?????!!!!!!!!!!!!!

ΤΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΑ ???

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΙΡΝΩ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΛΟΓΩ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ.....

ΕΣΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΕΙΧΑΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΤΕ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ "ΠΑΤΕ" ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΤΟΙΜΑ

ΔΗΛ. ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΕ ΕΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!
ΚΑΝΤΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟ ΜΑΙΟ.........
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2011-12...

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΟ ΡΕ....
Ειλικρινά εξήγησε μου ποιανού αυτιά χαιδεύω?Είπα και έγραψα επανειλλημένως ότι τον ΗΡΑΚΛΗ τον διέλυσαν από μέσα. Είπα και έγραψα ότι με επεισόδια και εντάσεις δεν θα αλλάξει τίποτα. Και σε αυτό το άρθρο καταδίκασα όσα συνέβησαν. Όλα αυτά τα είπα και τα έγραψα γιατί είναι η προσωπική μου εκτίμηση. Αλλά εκτίμηση μου είναι κι ότι ο Πιλάβιος ως Πρόεδρος της ΕΠΟ έχει κάνει τεράστιο κακό στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Εσύ αν θέλεις τον Πιλάβιο στην Προεδρία της ΕΠΟ δικαίωμα σου.


Η γνώμη μου είναι ότι κάποιοι πρέπει να καταλάβουν οτι δεν μπορείς να έχεις και τη πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Δεν μπορεί κάποιο θεσμικό πρόσωπο σαν το Πιλάβιο να αδικεί καταφανέστατα και να αποτελιώνει ένα ιστορικό σύλλογο και να περιμένει μετά από αυτό όλα να είναι μέλι γάλα!!! Οι οπαδοί τι περίμενε να κάνουν; να κάθονται με σταυρωμένα τα χεράκια και να βλέπουν από την μία μερα στην άλλη την ομάδα τους να παίζει με τα χωριά!! Αυτός έχει τους θεσμούς και όπως φάνηκε αρκουν μια-δυο αποφάσεις του για να ρίξουν ένα ολόκληρο σύλλογο και όλο τον κόσμο του στην κόλαση. Ο πνιγμένος (κόσμος του Ηρακλή) τι να κάνει από τα μαλλιά του πιάνεται. Σίγουρα τα παιδιά του δεν φταίνε σε τίποτα και μακάρι να τα έχει ο θεός καλά, αλλά όταν κάποιοι νομίζουν ότι επειδή έγιναν πρόεδροι μπορούν να εξυπηρετουν ότι συμφέροντα γουστάρουν και δεν ιδρώνει το αυτί τους από τίποτα και από πουθενά, τότε κάποιος τρόπος πρέπει να βρεθεί για να ιδρώσει.... Kύριε Πιλάβιε πως θα ξαναδώσετε άδεια στις ΠΑΕ ΑΕΚ, Πανιώνιος και ΟΦΗ, αλήθεια για τους απλήρωτους ποδοσφαιριστές αυτών και πολλών άλλων ομάδων δεν μαθαίνετε ή δεν νοιάζεστε. Και την περίοδο των αδειοδοτήσεων πως θα πάρουν άδεια αυτές οι ομάδες όταν βασικός όρος αδειοδότησης είναι οι πληρωμές των παικτών. Εγώ περιμένω να δω ποιος και αν θα τους ρίξετε?Ποιους?

Αντώνη ξέρεις ότι σε εκτιμώ, αλλά σ ακούω πολύ συχνά να κάνεις συγκρίσεις σε όσα συμβαίνουν στον Ηρακλή με αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα, μήπως είναι λίγο υπερβολικό. Πόσο σχετικές μπορεί να είναι αυτές οι καταστάσεις?
Toν ΗΡΑΚΛΗ προσπαθεί να τον καταστρέψει η ηγεσία της ΕΠΟ, την Ελλάδα το ΔΝΤ(άλλωστε στη Δ Εθνική την πάει). Αυτή είναι η μόνη διαφορά. Και μην ξεχνάς ΗΡΑΚΛΗΣ και ΕΛΛΑΔΑ έχουν τα ίδια χρώματα, το μπλε και το άσπρο.

ΑΝΤΩΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΚΙΟΥΣΗ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΕΙΧΕ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟ, ΕΙΠΕ KAI ΠΩΣ Η ΕΠΟ ΕΧΕΙ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ.
To πανό ήταν και στον αγώνα της προηγούμενης αγωνιστικής αλλά το παιχνίδι διεξήχθη, ο ΗΡΑΚΛΗΣ ήταν η μόνη ομάδα που δεν την δόθηκε χρόνος για μεταγραφές και η αμαρτωλή ΕΠΟ τον υποχρέωση να αγωνιστεί με παιδάκια με κίνδυνο ακόμη και της σωματικής τους ακεραιότητας, όλα αυτά είναι τυχαία? Δεν νομίζω.

Aντώνη ξέρω πόσο αγαπάς τον Ηρακλή, αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Ενημερώθηκα για το περιεχόμενο του πανό και είναι κατάπταιστο.Μόνο παράλογοι εγκέφαλοι θα έκαναν κάτι τέτοιο. Για εμένα όλα όσα είδα στην ΤV είναι εικόνες ντροπής και δεν αρμόζουν στην ομάδα σας.
Ξεχνάς ότι στον ΗΡΑΚΛΗ δεν αρμόζουν και όλα όσα υφίσταται. Η κατάφωρη αδικία εγώ λέω ότι κακώς κάκιστα αλλά πολύ πιθανό να οδηγεί και στον παραλογισμό. Eίναι δυστυχώς αυτή η πραγματικότητα ναι ή όχι? Eγώ λέω δυστυχώς ναι

Νομίζω ότι το κυνήγι φαντασμάτων πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει και να πάψετε να διατυμπανίζετε ότι σας έβαλαν στόχο και σας έριξαν και άλλα τέτοια παράφρονα επιχειρήματα.Είναι πλέον γνωστό ότι τα προβλήματά σας τα δημιούργησαν άτομα από μέσα και επειδή είσαι οπαδικά, διοικητικά και αγωνιστικά μικρός βρήκαν έδαφος να σε εξαφανίσουν.Αυτή είναι η πραγματικότητα.Όσο για τον πρωθυπουργό των τραπεζών σε περίπτωση που βρεις κάποιον καλύτερο την συγκεκριμένη στιγμή θα ήθελα να με ενημερώσεις.Είναι εύκολο να μιλάμε για κατάντια σε όλα τα πράγματα αλλά είναι δύσκολο να προτείνουμε λύσεις και ακόμα πιο δύσκολο να παίρνουμε πρωτοβουλίες για το κοινό συμφέρον

Πως ακριβώς το έγραψες "είσαι οπαδικά, διοικητικά και αγωνιστικά μικρός βρήκαν έδαφος να σε εξαφανίσουν". Ξέρεις εσύ ένα ολόκληρο σύστημα να αναζητά έδαφος για να εξαφανίσει κάποιον μικρό? Εγώ προσωπικά ξέρω ότι τους μεγάλους φοβούνται. Ο ΗΡΑΚΛΗΣ έχει πάρα πολύ κόσμο αποστασιοποιημένο. Αυτός ο κόσμος για να επιστρέψει ΄΄ηθελε και από τον Ηρακλή αλλά και από την Πολιτεία γαιτί είναι σκεπτόμενος κόσμος να δει μέτρα ανάπτυξης του ελληνικού ποδοσφαίρου, να δει ότι τον σέβονται. Το μόνο που βλέπει είναι ένα ελληνικό ποδόσφαιρο παρωδία. Αλήθεια koltsida εσείς οι Αρειανοί πόσα χρόνια ουρλιάζατε ότι είστε στοχοποιημένοι και θέλουν να σας εξαφανίσουν. Προφανώς ήσασταν μικροί???
ΥΓ. Όσο για τον πρωθυπουργό πρέπει κάποτε όλοι μας να κατανοήσουμε ότι δεν προσπαθούν να σώσουν την χώρα μας αλλά το νοσηρό πολιτικό σύστημα και τους εαυτούς τους.

ΝΤΡΟΠΗ...
ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ
ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΧΘΕΣ ??
ΡΙΧΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΟ
ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΗΡΑΚΛΗ ???
ΠΟΙΟΣ ΠΙΛΑΒΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΡΕ ΚΟΥΛΑΛΗ ???

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ-ΤΑ ...ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ
ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ???
ΚΟΥΛΑΛΗ ΕΣΥ "ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ"
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΗ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

ΥΓ..ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΠΙΛΑΒΙΟΥ ΠΟΥ
ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ Κ.Λ.Π

ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΝΤΩΝΗ ???

ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΣΤΗΝ ΤV ΑΥΤΟ ΤΟ
ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ???
ΤΙ ΣΟΥ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ.ΚΟΥΛΑΛΗ ??
Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ
ΤΙΣ ΟΜΑΔΟΣ ΠΟΥ ...ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ???
ΕΓΩ ΦΙΛΕ -ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΡΑΚΛΗΣ- ΟΤΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ
ΟΥΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ......

ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ .....
ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ....
ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΤΙ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ .....ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ...
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΟΚ-ΠΑΡΙ Σ.ΖΕΡΜΑΙΝ ΕΙΧΑ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΕΤΣΙ

ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΥΤΕ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΧΕΤΕ ΑΥΤΟ
ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΛΕΓΑΝ ΗΡΑΚΛΗΣ...

ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Δ ΕΘΝΙΚΗ ΘΑ "ΠΕΣΕΤΕ" ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ....

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
"ΦΤΑΝΕΙ Κ.ΜΑΤΣΙΟΥΚΗ και Κ.ΚΥΛΩΝΗ
ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΝΕΤΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ....
"ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΙΛΑΒΙΟΣ"
Eγώ μιλάω για το φαινόμενο Σοφοκλής ΠΙλάβιος. Επιμένω αν έπρεπε να τιμωρηθεί ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΟΚ!!! αλλά να τιμωρηθούν όλοι,ΟΛΟΙ!!! ¨Οχι δύο μετρα και δύο σταθμά! Αυτό προκαλεί... Οι αποφάσεις της ΕΠΟ προκαλούν! Δεν επιβραβεύω όσα έγιναν, σιχαίνομαι την βία. Με την μαγκιά δεν πετυχαίνει κανείς τίποτα,ΠΟΤΕ. Αλλά κατανοώ και την απόγνωση δεν την συμερίζομαι, δεν την αποδέχομαι, ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΩ. Ο λογικός άνθρωπος οφείλει να κατανοεί γιατί συμβαίνει το κακό, το άσχημο, το παράλογο. Καταλαβαίνεις? Είναι "βιολογικό" το ρητορικό ερώτημα "Γιατί εγώ και όχι εσύ" είναι κανόνας ύπαρξης η απόδοση δικαιοσύνης για όλους. Το καταλαβαίνεις?


Εν τω μεταξύ δεν είναι μόνο ο Πιλάβιος που προκαλεί. Είναι και διάφοροι υπάλληλοι της ΕΠΟ σε θέσεις κλειδιά. Δεν αρκεί μόνο να φύγει ο Πιλάβιος. Πρέπει να φύγουν κι αυτοί.

Επειδή πραγματικά δεν γνωρίζω, μπορείς να μου πεις ποιός τους διορίζει όλους αυτούς εκεί στην ΕΠΟ; Ποιός μπορεί αν θέλει να τους απολύσει; Ποιός είναι το αφεντικό του Πιλάβιου; Ίσως οι Ηρακληδείς πρέπει να ζητήσουν την απόλυση του Πιλάβιου και όχι την παραίτηση.

Η ηγεσία της ΕΠΟ προκύπτει μέσω διεξαγωγής εκλογών των Ενώσεων. Ο Πιλάβιος εξελέγη μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΠΟ για πρωτη φορά το 2004 με το συνδυασμό του Βασίλη Γκαγκάτση. "Το αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου, είναι ένας θεσμός, μια παραδοχή ανάμεσα στην Πολιτεία και το ποδόσφαιρο, αλλά έχει όρια" τάδε έφη ο Γερουλάνος. Είναι ουτοπία να περιμένεις από την Πολιτεία να παρέμβει για την αποπομπή Πιλάβιου. Άλλωστε είναι ο δικός τους άνθρωπος...

Κάποιοι ζούνε στο δικό τους κόσμο σε αυτή τη χώρα και δεν καταλαβαίνουν πως οι αντιδράσεις του κόσμου του Ηρακλή είναι δικαιολογημένες έως έναν βαθμό . Ο κόσμος έχει τρελλαθεί γενικά και αν συνεχίσουνε κάποιοι να τον προκαλούν στο τέλος η οργή θα είναι ανεξέλεγκτη και ο πέλεκυς πολύ πιο βαρύς. Ξυπνήστε όλοι εκεί κάτω στην Αθήνα , κατεβείτε από το συννεφάκι σας γιατί δεν θα βρίσκετε εισητήριο να φύγετε απο την Ελλάδα . Η θα ζήσουμε επιτέλους δίκαια σε αυτή τη κωλοχώρα ή θα πεθάνουμε όλοι μαζί . Διαλέξτε ΤΩΡΑ!!!
Αλήθεια πότε ζήσαμε δίκαια σ αυτή τη χώρα για να ζήσουμε τώρα? Είναι τόσο σαθρό το οικοδόμημα. Έδώ φτάσαμε να έχουμε πρωθυπουργό άνθρωπο των τραπεζών με πλειάδα υπουργούς,αναπληρωτές υπουργούς και υφυπουργούς από τα τρία πλέον μνημονιακά κόμματα. Κατάντια?

Γράψτε το σχόλιο σας

Δεκέμβριος 2011

Κυρ Δευ Τρι Τετ Πέμ Παρ Σαβ
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
 

Τελευταία Σχόλια

  • tournikiotis: Καλημέρα και Χρόνια Πολλά Σήμερα γιορτάζουμε όλοι εμείς οι Ηρακληδείς περισσότερα
  • iraklis5: Καλημερα Αντωνη ο ΗΡΑΚΛΗΣ πιστευεις οτι χρειαζεται εναν σοβαρο επενδυτη περισσότερα
  • voula: ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝΤΩΝΗ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΞΑΦΝΙΑΣΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ. περισσότερα
  • vaggelchatz75: Γεια σου φίλε μου Αντώνη. Η δικιά μου άποψη στα περισσότερα
  • naniton: ΦΙΛΕ ΥΖΕΡΜΑΝ .... ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΟΝΟΙ περισσότερα
  • Vasilis A.: Καλησπέρα Αντώνη. Αλήθεια πιστεύεις πως για ότι έγινε μόνο Πιλάβιος περισσότερα
  • ΦΑΝΕΖΙ: ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΗΡΑΚΛΑΚΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝΕ Κ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΡΕΛΑ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ περισσότερα
  • YZERMAN: Καλημέρα σε όλους. Αγαπητέ Αντώνη, ότι ο Πιλάβιος είναι λίγος περισσότερα
  • Michalis: Αγαπητέ κ.Κούλαλη, Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι σάπιο, πολύ βρώμικο περισσότερα
  • vestal: ΑΝΤΩΝΗ Η ΜΟΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΚΥΒΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ περισσότερα